2.12.2016 г.

New Christmas cases for my phone

I am so happy that I receive this cases. I was waiting more than two months. Order them from Ali Express. Free shipping!  I saw so many cases on that site and choose only two. They are so sweet... and I was very excited when I unpacked the box, feel Christmas is coming so close. I can say that worth the wait. The best thing was that I received them on 1st December. After that for a great mood I put Christmas wallpaper on my display. Many wallpapers you can find on my favourite site for pictures Pinterest. Yeyyy... 

Много съм щастлива, защото получих моите кейс-ове за телефон. Чаках за тях повече от два месеца. За тези, които се чудят от къде са поръчани- Ali Express. Безплатната доставка ме спечели! Разгледах толкова много различни кейс-ове на сайта, но избрах само тези двата. Толкова са страхотни... бях много развълнувана, като ги разопаковах, почувствах Коледа още по-близко. Мога да кажа, че чакането си заслужаваше. Най-якото нещо беше, че пристигнаха на 1 Декември. За още по голямо настроение съм сложила коледен тапет на дисплея. Много такива може да откриете в любимия ми сайт за снимки - Pinterest. Йееее...

· BELIEVE IN THE MAGIC OF CHRISTMAS ·






.. IT’S THE BEST TIME OF THE YEAR ❄

Няма коментари:

Публикуване на коментар